HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.21. 23:06 Dram

ma megint

voltam a wampon...mint tavaly ilyenkor, és megint jó érzésem volt.
annak ellenére is, hogy az emberek néha gyanakvóan néztek rám....de ezt betudtam annak, hogy ma kissé fényérzékeny voltam és jólesett olykor felvenni a napszemüveget...namindegy
a lényeg az alkotó légkör
tökmindegy mit alkotunk, csak akarjuk, szüljük meg higgyünk benne és akkor egyfomrák vagyunk....kicsit ebben legalábbis.

napersze láthattak rajtam mást is
azt hogy a libidóm egy V8as motor hangjával dübörög, zárt garázsajtó mögött.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr81837681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása