HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.23. 00:10 Dram

kedves jézus

biztosan emlékszel, hogy akkoriban mikor felénk jártál nem volt egyszerű az emberek élete..jó tudom, a tiédet sem könnyítettük meg....de ebbe most nem menjünk bele....pedig akkor még nem volt karácsony sem, meg dugók, hipermarketek..
szóval most, hogy közeleg az azóta monumentálissá vált szülinapod és fél világ erre készül, azon gondolkoztam te mit is kérnél tőlem ajándékba...
amennyire ismerlek, biztosan nem anyagi dolgokat, hanem, hogy legyek jó, önzetlen, türelmes, ... megemlítenéd a tízparancsolatot...szóba hoznád a paráználkodást... én meg bólogatnék.
amennyire magamat ismerem viszont nem hagynám annyiban a dolgot, próbálnám kihúzni belőled, hogy TE... mire vágysz igazán...dolgok amiket kihagytál, ételek amiket nem ettél, érzések amiket nem éreztél...sorolnám...te meg elkezdenél bólogatni...
nyilván azt gondolnád magadban, hogy nem bírok egy kicsit magasztosabb lenni? de mivel a lelkembe látsz hamar kiderülne, van mentségem.. csodálom az életet...igen azért mert már többször majdnem elvesztettem
hogy ezt szeretnéd egyszer érezni?
hát jó.
egy napra cseréljünk, nem fog kiderülni...
örülök, ha örömet okozhatok..
.
ami az én szülinapomat illeti februárban lesz...akkor majd beszéljünk újra....
dicsőség.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr2837689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása