HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.26. 00:42 Dram

kicsit görbe de áll....

megint a fa..most nem a zongorán mert az tavaly óta sajnos elhunyt....
szerintem az ideális, nem túl nagy,viszont markáns, jelképszerűen átláthatatlan, emblematikusan formás, egyenletesen vastagodó, tekintetet vonzzó csúcsdísszel, lélegzetvisszafojtóan izgalmas, és egyben megnyugtató jelenség..

a színe a zsigerekre hat...az illata friss

és van még egy szempont ami nekem fontos....a szülinapomig
ami még több mint egy hónap
állnia kell
...

fura szokás, talán egyszer anyáméknak nem volt idejük leszedni, és aznap mikor már jött a nagycsalád felköszönteni muszáj volt... de semmi sincs véletlen.
 
azóta is szeretem sokáig élvezni
mint egy bakfis
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr34842074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása