HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.01.03. 23:38 Dram

corpus

karácsony előtt mint ahogy mindenki, én is rohantam, kivoltam, időzavarba kerültem...és újra rájöttem, hogy azért is várjuk azt az ünnepet ennyire, hogy ennek vége legyen
szenteste
ahogy a zenekar fülsértő hangolásának, ami után a csend következik, hogy rá tudjunk készülni az elkövetkező harmóniára. ez a szakasz eltart szilveszter éjjeléig amikorra a hangzavar igyekszik elnyomni a számvetést magunkkal,
finálé

24én úgy alakult, hogy anyámnak átugrottam felszerelni a házra a díszkivilágítást, rengeteg szabadidőm közepette....ennek több necces pontja is van, de a legveszélytelenebbnek az tűnt mikor a padlást megközelítettem a szobából egy igen hosszú létrával, egy nagy lukon keresztül a mennyezeten. a kép: a létra a luk szélének támasztva az alja a tükörfényes süttői padlón, a izzósosorkat fél órája bogózom az idegeim lobogtatja a szél, a többit nem is mondom...
úgyhogy nemcsoda
a létra kicsúszott
lepergett életem filmje...(izgalmas volt várom a folytatást) miután elképzeltem hogy leszek a földön kicsavarodott végtagokkal majd ha valaki rámtalál, mint az első ajándékra a fa alatt...hanyagul rámdobott izzósorokkal...csendélet.
de az életösztön működött, és bár a luk nagy volt de széttárt karokkal sikerült megtartanom magam a szélén.
a kép: a feldíszített fa csendben villog tükröződik a padlón, süteményillat száll körbe a házban, egy hosszú létra fekszik a padlón..
egy férfi, egy nagy lukban merőlegesen széttárt karokkal mozdulatlanul lóg a mennyezeten, haja most csapzottan hosszúnak hat és borostás...mintha csak a dekoráció, kissé fomabontó és bizarr de hatásos eleme lenne....miért ne? láttunk már kötélen életéért küzdő mikulást...villogót.

egy örökkévalóságnak tűnt mire megtaláltak, talán még tudtam volna tartani magam, ha nem röhögök közben remegő izmokkal magamon, és nem jut eszembe amit két nappal előtte írtam...
a kimondott szavaknak teremtő erejük van..tudom mondtam már,
de kedves jézus, választhattál volna más napot.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr48856111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása