HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.01.09. 09:22 Dram

végre

egyenlővé tesz minket egy dolog, hogy elzárták a gázcsapot. Egy oldalra állhat a nemzet..
a reggeli dugóban sokkal előzékenyebbnek láttam mindenkit,
csak néhányan surrantak a narancssárgába, keresztben elémállva, az erdei úton senki nem előzgetett, szájrágva de konvojban haladtunk... és mikor megérkeztem az iroda elé az  (ex)bunkókékszuzukis aki előttem 2 perccel szokott érkezni úgy állt be, hogy én is elférjek, meghatódtam.... ezért ma én is úgy álltam, hogy ne legyen neki 10 perc kiállni...mert előbb végez. 
javulunk mondom
ha már elfogy a tartályokból, és a mindenki gyorsan bedugott villany radiátora kiüti A Biztosítékot
na akkor lesz az eufória...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr97866898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása