HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.01.11. 19:32 Dram

elmegyek

 vele brazíliába....vagyis nem tudom, menjek?
-én nem tudok a te fejeddel gondolkodni, ez már többször kiderült..
-tudom, de félek, hogy ennyi idő alatt kötődni fogok hozzá
-és az baj?
-igen mert inkább veled mennék...
-......lehet, hogy első nap beleszeretsz egy hosszúhajú napbarnított brazil pasiba, bár kínos lenne ebben a helyzetben...
-nemhiszem...de akkor megnyitom ott az éttermet
-............miért vagy ilyen csöndes?
-stúdióban vagyok...szóval mit gondolsz?
-...............................hogy menj.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr43871485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása