HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.01.23. 18:37 Dram

drága rendezőm

e heti szappanoperánk koncepcióját csak most kezdem kapizsgálni....és reméltem, több lesz a tanulság mint az a fasság, hogy ami nem öl meg az erősít.

a hétfő, keddi gyomrosaim után még jött egy szerdai állcsúcson vágás..amitől 3szor is elterültem. megalázó módon...egy nő ütött ki....
egy másik felsegített.
feltápászkodtam, jó bika létemre...ami bár csak "ac" m de jellemző rám.
és csüt befizettem egy utazásra, elmentem egyedül moziba, és megvilágosodtam. rá kellett döbbennem, hogy műfajilag most a tragi szakaszban vagyunk...és a komédia. csak ez után jön.

akkor a pénteket inkább a lakásban töltöm óvatosságból....
napersze, ezt megneszelve benéztek Lehetnejobbis- ék...enyhe célzással arra, nem venném-e vissza férjét aki azért mondott fel mert egy munkával annyira elúszott annakidején, hogy két szuzuki árát kellett költenem arra, hogy leadjuk időben...

ahogy néztem az idegen civiilizázió követeit a nappliban...lassan kezdtem megnyugodni...átléptünk a komédia szakaszba...
Lehetnejobbisné:

- óóó robika egy igazi férfi, szereti ha kiszolgálják.....az apja meg kiszolgálja.

- bocs, a répát nem eszem meg...
- nem tetszik a színe?
-...dehogy, az ízével van bajom, ha apróra van vágva egyébként megeszem...
- aha....akkor más izű.

-kávét?
- jöhet, én egy igazi káviimádó vagyok..
- ........ columbiai, frissen őrölve, tejhabbal...jó?
- remek, és ha mézet is teszel bele az lesz a melanzs..
-...degyorsan megittad, ízlett?
- igen....bár most nem nagyon érzek ízeket.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr79902796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása