HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.02.02. 13:36 Dram

A

 felnőttek fejükbe vették, hogy zseni vagyok.
fizika dolgozatoknál volt  a-b csoport és én letten..a c. de így is meg tudtam oldani mindenkiét az óra végéig. najó...nem mindenkiét csak a hozzámközelülő barátokét, és barátlányokét...aztán nem kellett már többet bemennem... fizikusok közé kerültem még érettségi előtt. és munkát kaptam... röhejesen egyszerű  volt, szerintem. érettségi után kezdett nyomasztani, hogy mindeki elvár tőlem valamit...sőt úgy beszéltek arról is, mint kész tény, hogy fura lesz ide járnom és itt is dolgozom a kutatólaborban.
akkor jött
M   megmentőm
bördzsekije lógott rajta, cigizett, az oldalán  a mindigfotóstáska szexisen felgyűrte rövid szoknyáját..hogy mégjobban kilátszon a gyönyörű lába.
perszehogy beleszerettem...neki minden lassú volt, még a mozgólépcsőn, is rohant...a kisképzőbe
kattintottam egyet a gépével, majd pár nap múlva őszintén csodálva nézte, nagyon jó képek....és csókolóztunk
én meg élveztem
és az új területen a sikereimet is...
hm
fizetésnap volt, előttem átt az isten dr.sas elemér...akit imádtam már csak azért is mert  nagyapámra emlékeztetett, és mert ő volt a délelőtti tv műsorban...az ember aki megmondja mi van.
az ebédjegyén kellett vitatkoznia, hogy mennyiért jár neki...
értelmeztem a jeleket. felmondtam és  nem jelentkeztem sehova. szegény anyámék...meg voltak róla győződve, hogy drogozom.
hm
egy hosszú kalandos év követezett. a végén arra eszméltem , hogy fotósként dolgozom, és M büszke volt rám.. pedig akkor már rég az R nél jártam.
Tegnap láttam őt egy autóban mellettem a körúton. Dobolt a lábával és a kezével a zenére... későn fékezett úgyhogy a lámpát csak előre hajolva látta. Az anyósülésén nem volt senki..csak egy fotóstáska. Nem vett észre. nem is akartam... mosolyogtam, hogy hány kalandos év telt azóta...
én meg már az X nél járok...
hányadiknál?
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr51918066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása