HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.02.10. 21:35 Dram

a teremben

néma csend, recsegő parkett, mikor beléptünk. leültettek az asztalhoz...és elémrakták a mikrofont. majd megkezdődött a fontostestüet következő napirendi pont vitája..
vagyis, annak kellett volna lennie, ehelyett mindenki elmondta miért támogat minket....majd igennel szavazott.... hogy én mit csináltam eközben?  a lebowskit dúdolgattam.... köszönöm.  mondtam ki az egyetlen szót a végén és a más szerint győztesek mosolyával elhagytam a termet...
mitegyek?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr34935694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása