HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.02.10. 21:37 Dram

képzavar

a szellem a palackban pihen, töltekezik, vár az alkalomra...és kiszabadul
már ha ki akar szabadulni
mert mondhatná azt is...jaj ne már, tedd vissza azt a dugót.
milyen megalázó lenne...
a szellemnek ez a dolga
mint ahogy a szél csak fújni tud, és a nap csak sütni.
el is határoztam, hogy farsangkor szellemnek öltözök a palackban
aztán rájöttem
hogy már kiszabadultam
úgyhogy csak egy dugó lesz a kezemben.


és...miért szűk supermen ruhája?
mert S-es

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr59935702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása