HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.03.10. 08:31 Dram

a hangverseny

van úgy hogy egészen váratlanul, és emiatt természetesen, egy apró résen át besüt a nap...
egy apró résen...most épp a fülemtövénél
hogy ez, hogy keletkezett, nem tudom, csak érzem egy ideje, hogy friss szél jár bent és a barázdákban elvetett magok mocorogni kezdtek
hát hajtás..
de nem én lennék ha nem bírnám fokozni
mondjuk azzal, hogy beülök a 2.sor közepére egy hete este

és kicsit ki is nyitom a szám..a jobb akkusztika miatt
és hagyom, hogy az egyenes és örömteli hangok védtelen kocsonyává sorozzák kiéhezett agyam...
majd mikor azzal végeztek
a testem feszülő izmait cimbalomnak nézve püföljék
amig le nem hangolódnak
na ott, elnyúlva a langyos nihil magzavtizében kiélesednek az érzékek
érzem ahogy
a vonókon elpattanó szálak végigsmimítják lihegő szívem
hallom ahogy
a dallam utolsó lemaradt hangjegyei becsúsznak a résen
visszhangozva kifújva magukat
huu...ez finom volt.
és ma már nem versenyeznek tovább

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr50992985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása