HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.03.11. 10:00 Dram

A

hegyemen tegnap...furcsa nyúlontúli fények voltak
kerestem a forrást kíváncsian
mintha nem tudtam volna,
hogy belülröl jönnek

szippantottam a levegőből
de most nem fújtam ki mind
mert nem értettem, hogy lehet
édesmandulás a szomúság illata
aztán mondatokat kellett mondanom
tele alanyokkal állítmányokkal jelzőkkel, és kötő szavakkal...
a végükön ponttal

amikről egyre többet tudok, a hátamon például van egy amivel teleportálni lehet, szerencsére nem érem el, mert már szétutaztam volna magam
a csillogó fénypontok meg....kószák a hullámzó vízen, de egy úttá egyesülnek szélcsendben
annak aki tud
a vizen járni
.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr53995430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása