HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.03.13. 22:27 Dram

tele van a

hajókofferem megint.
 
lógnak benne rendre a ruhák, pihennek a cipők, mind amit magamra veszek majd.
becsukom ma este ezt az otthonkonzervet és csak holnap nyitom ki, hogy érezze meg az a gyönyörűnevű földközi tenger amit én.

a sósvíz meggógyít, mondta a nagyi gargalizálás előtt
ez 15 éves koromig belémégett amíg csak pohárban találkoztam vele
most talán jobban fog esni..

de igazán az édeset szeretem,
már a szótól is szomjas leszek.

megyek a

dolgomra

 

Szólj hozzá!

Címkék: tenger


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr451000935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása