HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.03.29. 21:48 Dram

védett férfiak

között a legvédettebb voltam
mert szokatlan szerepem a külsőszemlélőnek pusztán annyit jelent
Ő AZ Ember...
így eshetett meg az, hogy látványos bevonulásunk után, mikor táncolni lett kedvem
kiürült a táncparkett.
eleinte zavart...aztán észrevettem ,hogy az erőteret valóban én indukálom, és ennek nem volt köze a közel féltonna izomhoz mögöttem..
nem volt senkinek esélye a burkon belül kerülni..
térerős lettem

hátjó..akkor táncolok egyedül. travolta és lebowsky nyomdokain egyszemélyes táncszínházamba kezdtem. becsuktam a szemem...és ráhagytam a mélyhangládákra, hogy pészmékerként vegyék át felettem az uralmat.
így is lett..
első koreográfiám, inkább bemelegítés volt.

jól indult..]és jól is folytatódott,verhetetlen légboxolásban törve ki.....mindezt ráadásul úgy, hogy a gintonicomat a feléig kézben tartottam (világszám)...
azt hiszem a már említett külsőszemlélők itt rájöttek, ők mögöttem nem rám vigyáznak, hanem rájuk...de nem vagyok kegyetlen
mikor megéreztem a félelmet a levegőben, stílust váltottam.
miközben arcom elszánt maradt...testbeszédem úgy éreztem, példa volt a fiatalabbaknak..az igazi lazaságra.
képzelt partnerem hozzám hasonlóan élvezte a helyzetet és a reflektorfényt...és  éreztem itt a csúcs...igen itt kéne abbahagyni,
de sajnos mégsem tettem meg.
pedig a hatásszünet ami következet elég lett volna levonulni méltósággal, győztesen.
ehelyett...elkezdődött...a magyar blokk, és ezzel egyidőben énekesi karrierem is
de miféle koncepció ezzel kezdeni mikor kint  lassan pirkad...?
egy bomlott agy szüleménye...és tényleg,  barátom nevetett kajánul a pult mögül és tette vette a zenéket stílukötöttségektől mentesen.
így énekeltem, tangóztam, a kör közepén álltam, ...és necces, hogy mindezt aranyesőben is. az utolsó szám végén...izgalommal teli várakozással nyitottam ki a szemem
a külsőszemlélők...már hazamentek
csak a belsők maradtak
kicsit megkönnyebbültem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr751034001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása