HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.03.30. 09:39 Dram

emlékszem

ahogy kis fehér vattapamacs elbotlott a fűben
és amikor aludtam és lelógott a kezem az ágyról, úgy feküdt le, hogy hozzámérjen..
és amikor a nehéz velőscsonttal bűszkén imbolyogva előresétált a kertbe, hogy mindenki lássa, az ővé..
meg amikor a rántotthúst csak letette maga elé és őrizte 10 percig mielőtt megette volna
amikor gyerekek ugráltak rajta, de ő szótlanul tűrte
mikor beúsztam mélyre ahová nem mert utánam jönni csak ugatott idegesen a hajórol
télen ha reggeliztem befeküdt a lábam alá, hogy melegítsen
aztán.. mennyire zavarta hogy már nem hall jól, és fogalma sincs honnan fütyülök, és többet nem aláztam meg, inkább utánaszaladtam.
akkoriban kezdett el horkolni is..
és hogy tudta összesározni magát..
emlészem erre a 11évre.
remélem ő is,
az autók nélküli erdőben, a végtelen csotkupacok mezején, a szukák és kanok örök játszóterén...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr631034637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása