HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.04.01. 13:42 Dram

egy korszak lezárult

mondhatnám, de nem lenne igaz...  mert rólam van szó, és én bennem épp úgy él tovább mintha az a jelen lenne. a körülmények változnak, a szereplők, a helyszínek...de én én vagyok, a kutya

akiből nem lesz szalonna...aki nem ugat.

de ennél fontosabb dolgot tudtam meg magamról.. hajlamos vagyok, a történések egy szeletét koncepcióként értelmezni, hogy felszálló vagy leszálló ágban vagyunk ..vagy esetleg a csúcson? mint egy zeneműnél...

aztán jön egy dallam...mint  Ravel Bolerója...ami mindnyájunk zsigereiben ott van de emlékszik valaki a végére?

nemhát..

:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr91039704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása