HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.04.07. 09:08 Dram

kezembe

akadt egy könyv... Feldmár András: Szabadság szerelem... persze nem véletlenül, egy nő hozta aki szerint el kell olvasnom....volt már ilyen. kaptam könyveket nőktől, amiket el kéne olvasnom...nőkről-férfiakról, szerelemről, szexről. de bevallom nehéz egy ilyen felütés után tiszta lapot adni annak a könyvnek, mert ha legjobban akarom sem tudom elfelejteni, valami volt amiért épp nekem ajánlja... de mi?...És onnantól magamat kezdem kutatni hisz a rólam, vagy rólunk kialakított képe hasonlít ehhez. De ez a könyv egészen más... egyszerű összefüggéseiben, lazán, néha bájosan demagógan láttatja a világot. van amivel egyetértek benne...de alapvető ellenkezésem oka, hogy már rég leszoktam arról, hogy megmondjam a tutit. mert nincsen olyan... nagyképüen azt remélem ez a bölcsesség első lépcsője. 

ehhez képest minek is írok blogot?

Nők miatt van ez is..:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr471051176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása