HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.05.13. 11:20 Dram

aki szebb mint én...

az ki van festve:) ....

...na megyek ebédelni, brazíliával... mert úgy látszik, a kíváncsiság forgatja földet.

milegyen?megegyem?

szépszerdát

----------

perszehogy nem ettem meg... és kettőnk közül egyébként is ő tűnik inkább kannibálnak, törékeny alkata ellenére. elvekről és munkáról beszélgettünk, meg hogy ki milyen úton halad...mintha olyan okosak lennénk, hogy látjuk... folyamatosan csörög a telefonja, én pedig nézem mosolyogva ahogy formálja a szavakat, dolgozik. az étterem megtelik emberekkel akik a belvárosi forgatagból csak beesnek egy gyorslassú ebédre...remélve, hogy jó lesz és nemsok idejüket rabolja el. ahogy épp az újabb műsort tervezik..észreveszi a mosolygásom. min is mosolygok? hogy most nem nő... csak egy dolgozó, aki inkább férfiasan próbálja élrni a célját. zavarba jön...és folytatja a beszélgetést sokkal enyhébb hangon...ekkor lassan és céltudatosan az éttermi asztalon keresztül megfogom a mellét.. és megint nő...... mikor leteszi csak ennyit mond: nehéz ám egyedül élni tudod?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr671118906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása