HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.06.07. 22:07 Dram

ez a szó

kering a fejemben megint, de nem tudom miért....nyilván figyelmeztetni akar a józan eszem az események folyására, hogy tessék...mond ki a szavakat úgy ahogy vannak. és ne tegyed egy kalap alá amire az van írva "álmok"

vannak amiket gyerekként tenni akartam, vagy reméltem, hogy elérem az életben. persze nem voltak teljesen elérhetetlen álmok ezek. ha nem az általánosságokat nézem, akkor le tudom szűkíteni egy pár konkrét dologra.

akartam valamiben jó lenni, szerettem volna egy családban otthon érezni magam, egy kutyát..

na asszem egy szerelmes lányregény kezdődhetne éppen így...és ki ne akarna ilyesmit? a gyerekkori lista az akkori agyammal nem lehetett több mint akkor én..de vajon most több vagyok? ugyanúgy vágyom az elismerésre, a harmóniára,  aminek fontos része, hogy a körülöttem levők is abban legyenek...így nekik ugyanezt álmodom.

de maradt egy pár kipipálatlan az akkori listámon:

1. Megvenni a Mustangot...röhejes tudom, de most is rengeteget gondolok rá, és már többször is megtehettem volna, de valahogy mégsem sosem...talán még érnem kell, talán meg beszari vagyok.

2. az ABBA barna énekesnője....igazából már nem is akarom

3. a sivatagban motorozni.....hm. barátaimmal voltam olyan helyzetben, hogy felmerült, motort bérelünk a sivatag peremén...pedig.. ők nem tudták. de én nem akartam...rájöttem hogy akkor majd egyedül kell lennem ha ez teljesül. lebeszéltem őket... először volt akkor ezzel kapcsolatban valami végzetszerű érzésem. de ne zárjuk ki megint, hogy beszari vagyok és utólag ideológizálok.

aztán vannak a felnőttkori álmaim....hú. most egy kicsit elpirultam...azt is tényleg le kell írnom?...na igen az erotika, itt már több teret kap...de ez már másfajta álom. fantáziálás, helyzetekről, testrészekről, pózokról, érzésekről...de hamar rájjöttem, hogy...ez is csak úgy megy ha az agyam izgatják...és ehhez partner kell. olyan akit jól ismerek, és kíváncsi vagyok rá mit gondol...

így ezeket a megfoghatatlan fantáziákat egészen konkrétak válották fel, nőkről akiket ismerek..de rosszul hangzik....és gyorsan abba is hagyom mielőtt magyarázkodásba csapnék át....

de mindennek folyományaként elkezdett formát ölteni a vágyam titokzatos tárgya...az okos, barna, csillogószemű nő...aki kiszámíthatatlan mert nem az én logikámat követi, de épp ez ami csodálattal tölt el...és ez ellen nincs esélyem... vagyis a felnőttkori álmom fontos része..hogy ilyen édes módon csússzon ki a kezemből az irányítás? igen...

micsoda egy perverz alak vagyok!

folyt köv.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr881170209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása