HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.07.01. 21:02 Dram

mai leckém

...egész délelőtt tesztelt a sors hogy átverekszem-e magam az elémgördített akadályokon...és volt egy pillanat amikor nyomtam volna egy resetet valóban.
de nem adtam fel...
délben jött a pont, hogy a targikomédiából műfajt váltva elkanyarodtam a jelenbe
teleszívtam magam friss dunai levegővel, bezártam az autóm ajtaját
betettem az elveszett cd-met

megnyomtam az indítógombot
és keresztülvágtam a belvároson.

nem számítottam semmi jóra
így csak szenvtelenül néztem a filmet a szélvédőm mögött.. félmeztelen lányok, csillogó pólós férfiak...néha egy egy kíváncsi vagy sóvár tekintet egy bosszúálló autós, skizorfén áruszállítók...
ezen a bolygón csak lassítok

aztán egy megbízóm megkért, hogy játszótéren találkozzunk mert a testvére gyerekére kell vigyáznia ...amíg tárgyalunk

koraszülött, örökbefogadott kislány...3 éves, legalább 1 évvel lemaradva a többiektől...
küzd a mozgással, tőszavakban beszél,  szemüvege van, fél a vad galamboktól és a túl gyorsan mozgó labdáktól..
mégis boldog és
imádnivaló
hozzá többet beszéltem

ez volt a leckém
az önzetlen szeretetről...

nem ÉN számítok..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr781222972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása