HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.07.18. 10:37 Dram

hullanak a férfiak

körülöttem.
és nem háborúban esnek el...
ha nem a kilátástalanság őrli fel őket akkor a kiégettség
ha nem a páratlanság akkor a féltékenység

mindegy.

szerdáig csak ingattam a fejem a siránkozó pasikon...csütörtökön késve érkeztem egy kerti partira egy barátom hátfájásra panaszkodott..
a box? kérdeztem együttérzően..
áá gyanta.....
baszki

a legjobb barátom...(hm)...is módszeresen kasztrálta magát az ismerősei, aztán a felesége, majd tegnap este előttem magát.
most volt az a pillanat az elmúlt évek során, hogy az első gondolatom nem a segítség volt....hanem a szánalom...
hát...mit érezzen mellette a nő?

klasszikus görög drámákban a túl bonyolult cselekményszövésnél  az egyetlen megoldás a...deus ex machina...na erre vár!
ölbe tett kézzel
a baj csak az, hogy az isten a gépből, egy meglepő fordulat...nincs hatása akkor ha számítunk már rá.
de ítélkezni nem akarok. kívánom, hogy száljon alá Ő a mannával és rendezze a cehhet..

deezismindegy

én nem akarok elhullani...
és különben is


szeretek férfi lenni
(bár állítólag a szám még akkor is túl nőies ha borosta keretezi..)

 na

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr511738630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása