HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.07.28. 10:48 Dram

gondolhattam volna

hogy tegnap este szóba kerülnek a tajtékos napjaim
végülis együtt nőttünk fel..
együtt szívtuk az első cigit...is
együtt kaptunk jogsit..
együtt bolyongtunk európában
együtt mulattunk az Á tól..(ami Tilos volt) a Z ig..
és együtt ismertük meg a nőt aki miatt összvesztünk

de ez már a múlt
leszoktunk a cigiről, remekül vezetünk, és ha megyünk mindig céllal..a nő meg?
szép volt...:)
és remekül csókolt..
tényleg? erre nem emlékszem...
mert nem csókolózni akartál vele, itt basztad el, lehet ezért kellettem én neki..
nem is basztam el..te hajtottál rá
nanananenene...részegek voltunk és letepert!
te szegény védtelen..
...:)najó előtte a száját néztem míg beszélgettünk..
de akkor velem járt!
bunkó voltam...de olyan szép volt..
az..az:)
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr511738666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása