HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.08.04. 10:53 Dram

először nővel

mikor ültem végig a naplementét, már nem emlékszem..
de utána sportot űztem belőle és mindig ugyanúgy élveztem...
a minap a barátom megkért, hogy nézzük végig kettesben..de nem úgy, csak úgy..
najó..addig úszom egyet
tíz perc múlva a nap, még ugyanott volt..
menjünk már
de nemsokára lemegy...
az még nagyon-nagyon sokára lesz
mikor?
...20 perc..legalább...menjünk


másik nap már hétkor közölte, érzelmi zsaroló  hangon, hogy ma tuti megvárja akár egyedül is...
óhogy!
szerencsére nemsokára a semmiből felmentősereg érkezett
egy fekete felhő eltakarta a napot.
annyira megkönnyebbültem.

bezzeg, tegnapelőtt mikor 3nő mondta ugyanezt...boldogan kivártam...sőt simán hagytam volna magam rábeszélni a napfelkeltére is.

ki érti ezt?
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr111738678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása