HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.08.18. 11:20 Dram

szégyentelen álmomban

már az elejétől fogva volt valami szokatlan lazaság
minden sikerült
felugrottam egy hajóra
nemsokára én voltam a kapitány
aztán elmentem mulatni
ahol szintén nem maradt el a siker, de beértem ártatlan flörtöléssel
és azonnal visszautasítottam minden közeledőt.....demiért?!
akkor kezdtem el gyanakodni magamra, hogy esetleg valamit mégis beszedtem és mármár misztikus magabiztosságom alapja csak kémhatás?
aztán elvonultam
innentől kívülről látva magamat a szállodai szobámba, ahol egy óriási ágyra lehuppanva rögtön nekikezdtem
egyedül..
jól ment
mikor ultra lazaságom végső bizonyítékaként belehajoltam az ölembe..
hoppá
számbavettem
minden lehetőséget, egy pillanat alatt, hogy hajlékonyabb lennék? hogy ennyit nőtt..?
aztán egy perc múlva már tökmindegy volt
naigen...erre lehet szürkeszerdákat alapozni

------
viszont...ébredéskor az arcomon földöntúli mosollyal..rájöttem
hogy pár nappal ezelőtt egy gyenge pillanatomban nem kellett volna beülnöm a harry potterre...és nemcsak a félköbméter popcorn miatt
hanem mert a kissrác megivott benne egy szerencseszérumot amitől pár óráig minden vállalkozása sikerül...jójó
én úgy tűnik ezt a pár órát nem a világ megmentésére fordítottam
hanem simán leszoptam magam...
:)
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr481738757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása