HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.08.24. 11:22 Dram

és halas karcsi

a pult mögött csak nyomta és nyomta a szöveget őszülő szakállából
meg fröccsömbe a szódát
meglehet azért volt zavarban (ami pedig így alkonyattájt  már nem jellemző rá) mert néhány túltöltött nyaralótulajdonos összekapott valamin
talán egy kis maradék sült halon..
ott álltam hát három nagyfröccsel
köszi...el fog fogyni
egészségedre.....és bocs az előbbiért, már fáradtak és én is
ekkor egy új vendég bekiabált az asztaltól...

Te Karesz...a hekk nálad fagyasztott?

Kval egyszerre néztünk oldalra, bőr wietnámi papucs, rövidnadrág, csíkosfeliratosrövidujjas ing...vöröskopaszfej amiről csak azért tudtuk, hogy egy nyakon áll, mert oda arany slag volt rátekerve..
és K lassan kimérten válaszolt:
Nembazmeg, felúszik a tengerről ide...

elmosolyodtam és éreztem, hogy jó helyen vagyok
ekkor kezdtem viszont aggódni barátaimért akik asztalnál vártak, és talán még sosem jártak olyan étteremben ahol a bort nem szomelié szolgálja fel...nemhogy a pultál kapod fülespohárba...visszaültem
egészségetekre
a szemem sarkából még láttam ahogy Bujakeblű B egy pzsvel próbálja letörölni a pohár száját..
szó nélkül hoztam egy szívószálat, amit ő egy kacér fejbiccentéssel, testőre pedig egy megkönnyebbülő huh-al köszönt meg..

ez a hely színe..aztán még sokat meséltem más színekről
végül a napomról....aminek delén a kezembe nyomott valaki egy nevemre szóló repjegyet... a végén meg itt ülök velük...
és hol fogsz lakni?
csak azt tudom, hogy a central parkra néz a szobám.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr721738760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása