HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.08.26. 11:24 Dram

23éve

nagyon nyomasztott már előző este, hogy holnap majd mit vegyek fel
mégiscsak...rengetegen lesznek..
valami rendes kéne..bár
nem is érdemlik meg, hamár pár évvel ezelőtt úgy megaláztak, hogy nem lehettem üttörő
se nyakkendő, se ing, se síp...
eddig minden osztályképen egy fehér pólóban vagyok..abban is kéne ballagnom...vagy feketében?
túl komor..viszont mintha apámnak lenne egy...ez az
egy méregzöld csíkos öltönye..és csak egy kicsit kell felhajtani  a gatyát meg az ujját...jó lesz
akkor hajmosás fekvés holnap a nagy nap..
...
anyuuu!! milyen sapmon volt ez? tök bordó az egész hajam..
ja...az a színező samponom drágám
nee

persze mndenki azt hitte direkt csináltam...és egy idő után már nem is akartam eltakarni fejem a celofános virágcsokrokkal...
sőt...büszkén virítok a méregzöldben, bordó hajjal.

legtöbbjüket akkor láttam utoljára..
és ma fogom....hm


 mit vegyek fel...?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr451738766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása