HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.09.04. 12:01 Dram

és akkor jöttök este?

nem...
naaa
nem
de miért?
mert multkor is botrányt csináltál a piafban..már unom, hogy örökké féltékenykedsz a nődre, hogy nem bírok veled rendesen beszélgetni mert a szemed sarkából állandóan őt figyeled. nem értem miért nem örülsz neki ha boldog és leszel rosszfej amikor ő éppen jókedvű...
próbálok változni hidd el..
nem kell változnod, csak fogd fel, hogy ő egy másik ember..és néha mást akar mint te.
jó...de...hogy egy nővel csokolózik...előttem
...ezért titkolták előled egy évig...titkolják megint?
nem dehogy...szóval?
reggel futamom is van, józan akarok lenni..
légyszives, jófej leszek...
...hülye:)
egyébként, amikor NYban leszel pont ki kell mennem egy szerződést aláírni..
nanee


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr121738877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása