HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2009.09.06. 12:07 Dram

meleg

az nem volt pénteken, sőt esett, mégis
beadtam a derekam és elmentem
ahol, nehezen oldódtam...még alkoholban is
képzelt barátom, úgy döntött egy kortyot sem iszik, fél akkor megint előtör belőle az aki szerinte nem ő...
hogy ne kelljen tovább játszania a lazát éjfélt felé..átsztendáppoltam magamra a szót és ott is maradt..
bezzeg hajnalban mikor csörgött az órám, egy vicc sem jutott az eszembe
csak olyanok hogy
de szűk ez a fekete hosszúujjas póló
tényleg éjfélkor még desszertet is ettem..?!
hogy nézek ki?...nem látom magam a tükörben
mindegy
picsába ezzel a fűzővel...miért nem hordok tépőzáras cipőt
óra napszemüveg kész vagyok
baszkiii!...a nadrág...tuti nem jön fel a cipőn
van öt percem...iszom még egy kávét.

pár órával később már a vihar közepén játszottunk fiúsat
(kabbe csernus)
a középső ujjam eltörtem, így most mindig azt mutatom
...
ma délután még belecsöppentem egy vidéki focimeccsbe ami elég belterjes volt...a pálya melleti vaskorlátnak támaszkodva elemezték ordítva azonnal a meccset sőt néha a sporttörténelem is szóba került...
Puhány vagy te geci ! Mint az apád vót!
...
majd végre leültem a pórult járt halaim elé..és néztem azt a két megmaradt nagy narancssárgát a tóban.. szépek hm
egy ideje már nem adtam nekik enni...eleinte gyanakodtak is, hogy megint csak valami szemetet fújhatott be a szél..de aztán habzsolni kezdtek..
és akkor jött a döbbenet
olyan feketék kerültek elő..amik majdnem akkorák mint ezek...de szinte egyáltalán nem látszanak a víz alatt...és még vagy 20-30 minden korosztályból a félcentisig...
de mondom...csak fekete
úgyhogy a két narancssárga nyilván meleg

míg a láthatatlan feketék dugnak...
ők egésznap parádézhatnak felalá
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr11738887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása