HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.03.09. 13:10 Dram

Leg úr és a sárkány

nyugodt hétvégének ígérkezett a nyaralóban, hangtalanul esett a hó amit perverzen néztem a fűtött nappali nagy üveg falain át. és csak esett és esett..
és ahogy ilyenkor lenni szokott, egyszercsak felcsendült a fejemben a wham last christmas és máris ellenállhatlan ingerem támadt, hogy hóembert építsek , és kötött pulcsiban hógolyózzak meg ilyesmi...
jó ötletnek tűnt, és a forraltborok miatt kitartott a lendületünk amíg az alak végleges formát nem öltött.
csak mikor a fazekat egy székről a bazi fejére tettem,  tűnt fel, hogy az arányai inkább egy hógólemhez hasonlítanak és ezen a ritkásan elhelyezett kavicsfogak sem  tompítottak sokat.
kifulladva gyönyörködtünk benne, mégiscsak a mi gyerekünk, mikor közeledni láttam valakit...
Leg úr volt az, nőstöl a gyerekkel aki egy kádnyi méretű szuperbiztonságos háttámaszos bukókeretes bobban csúszott csendben utánuk bealudva és finoman behavazva, de lássuk be nem sok extrém helyzet adódhatott a balaton déli partjának ezen tükörsík területén ma este.
Na gondoltam itt az alkalom kihúzni magam, ha Leg meglátja a gólemet biztosan elámul. de neeeem, Leg-et nem olyan fából faragták, mosolygott egyet és mintha észre sem vette volna a kurvanagy alakott mellettem megkérdezte, holnap megyünk-e hósárkányt építeni az öböl jegén, jönnek dzséék is...ok mikor? csak nyugodtan, ahogy ébredünk..
Másnap Leg telefonjára ébredtünk, hogy akkor mizu?ööö.. reggeli és ott leszünk..
11 körül futottunk be
dzséék szembe jöttek..na mi van elfáradtatok? aha el...
a sárkány fej és nyak része nagyjából 4-5 m hosszú volt..egy pár méter múlva kibukkant egy hosszú farokrész, majd még egy  aminek a vége felfelé  kunkorodott, még volt mit dolgozni rajta..
nagy lendülettel nekiláttam a fejének de Leg segített, mert túl kicsi lett az enyém..aztán a testre pakoltam rá, pont rossz helyre úgyhogy le kellett faragni, végül a háromszögletű tarajokat kezdtem építeni mire megtudtam, hogy a sárkányoknak sokkal vastagabb van...
12 kor, ahogy távolodva visszanéztem a még mindig szállingózó hóesésben ott állt
Leg egyedül a sárkánya mellett...a hólapáttal...enyhén szent györgy pózban..
Még napokig építette, ha ráesett a hó letörölte...ápolgatta, etetgette.
ilyen ő
és én?
..én tegnapelőtt meglepődtem, hogy miért van a kert közepén egy lábos..?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr411843844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása