HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.04.15. 23:46 Dram

az illető alighanem

nagyon fáradt..
ezért is jutnak olyasmik az eszébe, hogy törli magát
ami szinpadiasan végleges...és különben is.
nyernék vele néhány órát hetente, plusz egy idő után elmúlna az érzésem hogy....igen, mintha a közértesnéni is fent lenne itt.
talán újra működne a híresen jó arcmemóriám amibe tökfelelslegesen betároltam megint egy csomó ismeretlen nőt név nélkül..
de az minek is...csak kötelez.
na persze vesztenék is, egy lehetőséget arra hogy a maguk természetes folyásában áramoljanak ki a szavak belőlem, és kinyirnám nappalit.
aki talán jelen pillanatban hálás lenne érte, de a következőben berezelne a nemlétezés unalmasságától.
ilyen esetekre, lenne remek több reg. ami nincs nekem..
most törölném a megmondósat
de meghagynám az

amitnemmondtamelanyámnakse st
az
engemnemésrtemegsenki st
és az
orálisszexetazonnal ost
 
hamár itt tartunk...bevallanám perverz vagyok
na nem azért mert szerintem szex közben bármit lehet mondani és nem félek rácsapni egy meztelen fenékre és szeretem hármasban is és a többi..
á dehogy

izgat ha egy nő nevet
és ha ezt tenné a hétfői szar vicceimen is
az mégjobban, mert világos, hogy csak
tetszeni akar
[link https://www.youtube.com/watch?v=QkgkRT7CCwY na]

2010-01-11 09:37:35

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr111925221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása