HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.04.16. 00:16 Dram

d

nem fogunk már,
partokon röhögni,
nőkért küzdeni,
szekrényekben állni,
autókkal rohanni,
izzadtan táncolni,
heveset vitázni,
életet csodálni

nem fogunk már semmitsem csinálni..
mert olyan, hogy
Mi
már nincs többé
csak én.....
maradtam

így döntöttél az
Utolsó pillanatban.

[link https://www.youtube.com/watch?v=RvOEVDRUN4E&feature=PlayList&p=08DBAB2D5A0BA177&playnext_from=PL&playnext=1&index=4 ______________________________________________
]

2010-04-06 17:40:17

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr191925266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása