HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2011.05.25. 19:24 Dram

csak szex?

 2010 szeptember 24, 10:06

 

- rendben...-mondtam, de azt gondoltam, hogy nekem nem szokott menni, mert akarom tudni, hogy mi van a fejében...viszont nem akartam bonyolítani, tényleg, és kívántam mert gyönyörű volt... a modell, üzletasszony, nő, lány..vagy mi.

hétfőnként este 10 körül érkeztem...és 5 körül mentem el,  sokadszorra.
alig beszélgettünk, nem kérdeztünk a másikról, kihasználtuk és imádtuk ezt a néhány órát
kedden álmos mosolygós sms váltások..
vasárnap pedig várakozósak..
egyre vágyakozósabbak

rászoktunk

hogy eszközök vagyunk egymásnak
a boldogság és a kielégülés eszközei
hogy nem telepszik ránk a múltunk, jövőnk jelenünk..
hogy gátlástalanok bírtunk lenni...

hónapok teltek el.

aztán egy éjjel rossz érzésem lett...egy sms miatt amire nem válaszolt.
lényegtelen volt, de akkor tudtam, hogy aznap máshol van.
az exével...megkérte a kezét.
és te mit mondtál?- hogy gondolkozom - ...menj hozzá.... - de...sosem volt vele annyira jó mint veled... - nem dönthetsz csak a szex alapján - nem is csak arra mondom.. - a többit nem tudhatod, nem éltünk együtt, és alig beszélgettünk.. - akkor is tudom - menj hozzá...

elvonási tünetek

azok persze jöttek, mindkettőnknek és találkoztunk megint, és volt szex, már ez előszobában, ahol még beszélgethettünk volna...
és egyszerre telepedett ránk a múlt, a jelen és a jövő..

vége lett

de így is mosolyogtunk másnap...

hiányzik ez a mosoly
kurvára...



 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr432932355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása