HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2010.10.17. 11:42 Dram

az igazi férfi

sosem gondoltam volna, hogy egyszer ezt mondják rám..
rám aki ott feszítek napközis fejjel az osztályfényképen egy szál fehér pólóban, mert eltiltottak az úttörő jelképek viselésétől..
rám aki lila csőgatyában vállig érő hajjal, borzoltam a kedélyeket a gimiben
akit az egyetemen a 3 kávé is csak órákra tartott fent, mert egész éjjel dolgoztam...
akit sosem futottam versenyt, vagy busz és nő után
nem nézek focit, nem iszom sört.
viszont imádom a túrórudit , mini vel járok...
távirányítós helikopterek vannak az irodámban, és alig várom, hogy megint és újra hajósat játszhassak...mint egy gyerek.
rám, aki nem szólítom le kapásból aki tetszik, és még mindig hiszek abban, hogy szemezni jó...
és beszélgetni és csókolózni is, és persze dugni is...ebben a sorrendben többnyire.
rám..aki ha mérlegre tenném a mono és poligám időszakaimat, talán az egál kijönne. de az is lehet, hogy nem, csak a mono szakaszok sokkal hosszabbnak tűntek...
rám aki gyenge vagyok, mert illat, vagy egy mosoly el bír varázsolni.
és szélsőséges...becézgetem simogatom, vagy épp állat módjára megerőszakolom...
hát ilyen az igazi férfi?
kétlem..

de akik mondták elfogultak voltak.
exek,
és imádom őket ezért a tévedésükért.
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr832567077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pump 2014.09.08. 09:38:13

Egyszerűen imádom az irományaidat!
Nagy kár, hogy friss sztorikat nem olvashatunk!
Nekem sokszor mosolyt csalt az arcomra :)
süti beállítások módosítása