HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.10.24. 20:03 Dram

ma elegáns napom volt

            jó ötletnek tűnt, hogy beadom a szerelőhöz a kocsim amíg én egy
            tárgyaláson leszek, ők addíg megjavítják és mehetek haza slussz. bár
            a szervíz tulajdonosa gyerekkori barátom és ilyenkor egy pár kocsit
            félretesz de most a tágyalás végén azt mondta NINCS KÉSZ..vagyis
            eleinte nem is gondoltam hogy ez akkora gond.
            hát felkerekedtem a körúton a fekete hajszálcsíkos öltönyömben...és.
            és akkor esett le. általában fogalmam sincs milyen idő van és nem is
            érdekel nagyon mikor dolgozom mert odahajtok parkolok tárgyalok
            beszállok hazahajtok..de most fáztam a szép párizsikék ingemben és
            bkvztam...a hogy legutóbb tettem 1 vagy két éve?
            az embereknek szomorú volt az arca, és gyanakodva néztek, mire
            persze én is gyanakodva nézhettem..3megálló, leszállás, taxival
            hazahajtás. mi lett velem? régen szeltem a várost tömegközlekedve,
            de most nem tetszett se a tömeg se a közlekedés...se semmi. utálom
            ezt a várost már.. 
        

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr15260080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása