HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.11.02. 21:30 Dram

Úton..


            
            ez járt a fejemben vezetés közben mert amerre most jártam.
            már van autópálya, régen falvakon át vezetett az út..nem szerettem
            mert lassú volt. most gyors voltam.. de valahogy nagyon hiányzott a
            bámészkodás. belelátni azokba az életekbe amitől annyira messze
            vagyok..az út mellett zöldséget áruló nénik bácsik, vagy a falu
            elején kikanyarodó idióták akik a falu végéig versenyeznek
            velem..vagy a részeg biciklista akinek egy hajszálon múlik az élete
            minden nap..
            na mindegy..úgy látszik megszoktam már
            most csak nyomtam
            és igen...órákat nyertem
            nyertem...de mire is? hogy a jól megszokott közegemben legyek
            ennyivel többet?
            persze
            :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr92260092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása