HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.11.04. 02:30 Dram

ti Nők..


            azt hangoztatjátok mindíg, hogy fő az őszinteség. igen elhiszem,
            mert a pasik zöme állandó kábításban tart titeket...a barátaim a
            feleségeiket csalják titokban, és bármikor a szemetekbe
            mondják...Drágám tudod, hogy téged szeretlek a legjobban! És
            megnyugszotok...pedíg ez nem volt válasz, ahogy az sem
            hogy...Szerinted lenne még egy nőre időm ennyi munka mellett?
            nem...ez egy visszakérdezés...de nem válasz.
            Én csak őszinte próbáltam lenni valakihez és mégis elüldöztem. Nem
            bírt azzal a súllyal, hogy egy pasinak is lehetnek kételyei és
            egyszer arra inti várjon amíg jobban megismer, ne szabadítsa rám az
            évek alatt halmozódó elvárását és ne formálja képemre a vágyait mert
            egyáltalán nem tud rólam semmit...csak egy jó tanács volt, mégis
            megijedt...ez persze rendjén is van mert nyilván nem illik hozzám az
            akihez én nem illek.
            És igen...mondhattam volna: Minden rendben lesz...érzem ( mert
            kicsit igaz is..)

            és mégis
            egy nő...
            mindíg lenyűgöz mennyire.. nőies...
            még így írott szavakon át is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr62260102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása