HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.11.08. 09:52 Dram

a tuti

tegnap remek napom volt, leszámítva az esőt és azt, hogy megint nem számítottam rá, hogy autó nélkül leszek kicsit, úgyhogy fáztam.
egy munkámat kellett egy szakmai testület előtt bemutatnom, és remekül sikerült...persze volt benne sok előkészítés és egyeztetés, de sokan most találkoztak először a dologgal. olyan volt mint a diplomavédés..hetek óta tudtam az időpontot amiről reggel így is sikerült tízenöt percet késnem, de ahogy közben nyugtattam magamat...nem dől össze a világ, és tényleg nem dőlt..
délután a fogorvosnőm azt hitte tudok kommunikálni úgy, hogy közben turkál a szájamban..nem is értem
egyszerű kapcsolatokhoz lehet szokva..ahol csak igen nemekkel válaszolnak neki,
amikor épp nem kérdezgetett, volt időm gondolkodni
gyerekkorunkban sokszor kérdeztük egymást:
Te mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre?
tanulságos válaszok voltak..
ma megint megkérdeztem magamtól és teljesen komolyan arra jutottam, hogy
egy nagyon kényelmes párnát.
röhej
öregszem úgy látszik..
de még így is jobb mint gyerekkori barátom válasza..
kólagépet
:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr11222100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása