HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.12.13. 21:59 Dram

meleg

az nem volt ma. ezért is öltöztem fel rendesen egy olyan idióta naphoz aminek a felét budán másik felét balatonton töltöm egy házban aminek nincsnek ablakai..
estére lettek
de ezért mentem, ma hozták meg.
eleinte nem igazán találtam a helyem a nappaliban a kanapén úgy hogy átfúj a szél
majd később se
lementem a partra (autóval) ahol a szél akkora hullámokat gördített maga előtt hogy azok a szélvédőmön loccsantak szét...
majdnem olyan volt mint nemrég hajóval a tengeren.
el is méláztam kicsit és ebben a gondolatszabadságban megint csak arra jutottam hogy hogy kerülök én ide.
lehet olyan tényleg, hogy az ember az előző életei annyira befolyásolják hogy a saját bőrében néha idegenül érezze magát?
ráadásul úgy hogy ebben nem is biztos hogy hiszek?:)
mert valahogy az ismerettségi körömben előző életében mindenki király királynő ( és egy örömlány is szerintem...) volt..ennyi nem is volt a történelemben.
én halász lehettem..
szeretek küzdeni az elemekkel
szeretem tudni mit eszek
szeretem a vizet

és mindíg tátott szájjal bámulom a napfelkeltét.
:)
nem
a nyálam nem csorog..


bekananyarodtam a ház elé
és több ismerős kocsi is állt ott
nahát..este fél nyolckor mit is kereshetnek ennyien itt?
meglepetés bulim lenne?
nincs is szülinapom..
bementem, és kiderült hogy puszta véletlen mindez de a hangulat jó..(8 nő, két pasi)
nincsenek véletlenek
nem állok neki vacsorázni, pedíg szoktam
viszont az aranytequila passzolt fridához, és sergent garciahoz ami szólt..egyre hangosabban
több mint két óra telt el....még táncoltam is
nemhiába
szürke szerda után
cseles csütörtök..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr26263229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása