HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.12.14. 17:38 Dram

a szürrealista estéje

sosem mondtam, hogy az életem unalmas..(az pusztán az én hibám hogy ezt is szeretném még izgalmasabbá tenni)
tegnap este
megérkeztünk a Gundelbe..
késve kb másfél órát 4en
szerencsére ismerősként vártak és azonnal körberajongtak, főnök pezsgőt küldött és az italokat máris hozták, némi firss ropogós zsömlével, mintha ők késtek volna
a legelegánsabb szükre öltönyömben vártam az események, folyását és a hatást ami gondoltam lesz a gyors pálinkázás és vörösborozás miatt
a cigányok húzták, köszöntek...de egy másik asztalnál voltak
don johnson ült ott több ismerős arccal akiknek a nevét nem tom
közben nagyjából folymatosan küldtük vissza az üres poharakat
majd a zenekar átköltözött hozzánk..
huh
és onnan már nem mentek el
megszerettek minket
és talán az a jónéhány 20ezres is marasztalta őket amivel tartottuk bennük a lendületet..és a jóérzést hogy miért is


táncolunk egy étteremben
az angolok tapsoltak
a pincérek mosolyogtak
a főúr pedíg járt körülöttünk



záróra után sokkal jöttünk csak el
időutazás volt
a tartással
az ételekkel
a kiszolgálással
és más gyönyörűségekkel..:)

rossz időben születtem...?

(hogy mi lett donnal nem tudom, talán ma is kutatja ki miatt hagyta ott a zenekar...és talán most épp a blogomat olvassa  :)

Szólj hozzá!

Címkék: gundel mulatság don johnson


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr35264998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása