HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.12.16. 19:53 Dram

tudom mit tettem akkor nyáron..

amikor még nagyon kis srác voltam
14-15kb (akkor kaptam gellert..:)
volt egy ismerősünknek tőlünk nem messze balatonon nyaralója
sokat jártak át szüleim, így én is hozzájuk csapódtam
általában untam magam
volt az embernek egy kis ház még a telkén amit diszkónak rendezett be
diszkógömb, gigantposzter meg egy ócska bárpult..
aznap sem akartam menni, meleg volt...fürödtem volna
de muszáj volt
aznap a kertje egészen más volt...
a Moulin Rouge tánckarának nagyrésze volt ott...csillogó bikinikben

és csillogott a bőrük is, és a szájuk, a szemüvegeik..a..uu
élvezték hogy én ennyire zavarban vagyok..
néhány lány el is rabolt viccesen, hogy ők majd segítenek ellazulni... apám hagyta, anyámra akkor nem gondoltam.
a besötétített diszkóban elkezdtek táncolni..csak nekem
némelyik nemsokkal volt idősebb nálam, és velem egyforma magasak is akadtak..

kavarogtak, tekeregtek, fojtogattak...csókoltak.

olyan erotikus élmény volt ami néha azóta is kisért...
de a szüzességem klasszikus elvesztésére még várnom kellett majdnem egy évet..

azt hiszem itt végleg kiveszett az ellenállás belőlem a nőiességgel szemben...

szeptemberben el kellett mesélnünk a nyarunkat a suliban
volt aki 3 táborban is volt..biosz, matek, mittudomén..
rám került a sor:

nem voltam sehol, nem történt semmi különös...csak balatonon voltam...:)
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr4275572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása