HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.12.17. 20:42 Dram

a wampon a gödörben..

van egy hely pesten (biztos tudjátok) ahol főleg iparművészek árulják a saját kreációikat
na ott voltam tegnap
annyira jó volt látni hogy dolgok manapság nem csak kínában készülnek,
annyira jólesett annak fizetni aki csinálja
annyira kéne mindekinek alkotnia valamit
annyira tudom hülye vagyok..:)

sok ismerős arc volt ott..ami egy másik énemre emlékeztetett
ez a másik énem önpusztító volt és önző, nemcsak falakat döntött le de magát a házat is, amikor csak az számított a moszkva téren hol van buli és kire kell hivatkozni..aztán átaludni a nappalt és újra felkelni éjjel
hamis vonatjeggyel utazni..és közben álmodni egy nagyot, arról hogy milyen lenne az a hely ahol szívesen lennék törzsvendég.
aztán ez életcéllá vált míg meg nem lett
és jött még 3év nappal alvás..

nyomasztott hogy már nem látom színesben a világot
derég is volt ez.
:)

ma talán ezért vagyok fogékonyabb a szürke árnyalataira is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr38275568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása