HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.12.17. 16:56 Dram

néha váratlan irányból jön a napsütés

pedíg általában tudom akkor is ha felhős az ég hogy kb. hol bukkan majd fel
na nem mintha a nap annyira ugribugri lenne, hogy egyszer itt és ott
hanem sok idő elteltével már talán én keresem rossz irányban..
vagy méginkább wei wu wei alapon nem számítok semmire így bármi történhet..:)
a vágy fejben születik
de mindannyian másra vágyunk, mert más a fejünk

ha valaki kérdezné mire is vágyom a legjobban karácsonykor
akkor egyszerű tudnék lenni
Meglepetésre.
megkaptam az ajándékom előre...?:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr61275576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása