HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2007.12.22. 23:00 Dram

...puff

a tegnap este mérlege egy céges buli és egy szülinapi..
a céges szerintem remek volt egy közkedvelt olasz étteremben a belvárosban, tényleg úgy láttam, hogy a kollégák nem csak nyalizásból hálálkodnak..lehet jövőre is itt tartom:)
utána a szülinap...hmm.
kocsimat otthagytam..amiért ma délelőtt vissza tökfáradtan, aztán  meg spontán buli nálam ma este...9en plussz a kuty..imádom őket örülök hogy jöttek, de tervezek alvást még.
viszont el kellet mennünk autóval egy barátommal közben..
Ő .. gyorsan vezet, de amúgy is siettünk
 egyrészt valóban versenyző másrészt egy remek négykerékmeghajtású autóban ültünk...mikor csatlakozott mögénk villogva egy kishonda..hm. óriás önbizalmában nem vehette észre hogy előttünk is épp feltart valaki mi persze siettünk tovább és beszélgettünk..mikor elénk került valaki akkor ő beértmegint..nevetséges volt, azt hitte versenyzünk?
aztán jött az árpád hídra felvezető kanyar...
ő jóval mögöttünk jóval lassabban de mint idegbeteg nyomta..és megpördült, összetörve magát, és aki utána jöttek is belemehettek
ezt abból gondolom hogy mikor visszafelé mentünk úgy 30 perc múlva még mindíg  állt a sor
nem is értem, hogy valaki ennyire nincs tisztában a lehetőségeivel...?
és külöben meg mi lett volna ha megelőz?
boldoggá teszi a tudat...hogy dávid és góliát harcában nyert?
ez nem az!...az izom volt az ész ellen...itt pedíg  gép a gép ellen..
vagy..ez is arról szólt, hogy ki vállal nagyobb kockázatot?
mi...jóval kisebbet
mint ő...
ebben Ő nyert
puff.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr6275561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása