HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.04. 22:27 Dram

3szög, a galambom, a kém

egészen jól indult
motorcsónakkal a reptérről a szállodába, a reggeli érkezés a szobába...
és reggeli helyett ágybabújni Vele
és ebéd helyett is...és vacsora után is...és zuhany közben is...és hajnalban is.
szeretem azt gondolni, hogy ismerem minden porcikáját
és jólenne azt gondolni, hogy ismerem minden gondolatát
de nem így van..
fekete haj, zöld szem, végtelen kedvesség és érzékenység, vagányság
és
vonzódás a saját neméhez (is)
ezt én, több mint toleráltam, mert a nők apró jelzéseiben úgy tűnt tájékozatlan
szóltam neki, ha úgy láttam egy társaságban szerintem őt figyelte épp valaki..és megbeszéltük hogy mi abban a jó..az ő fantáziája és az én tapasztalataim összegyúrva. nagyonokosnak gondoltam magam megint.
akkor is amikor az első alkalom összejött...és öröm volt látni mennyire élvezi
volt még néhány még de a partner mindíg ugyanaz "natasa"...egy jó ismerősünk. hát..
natasa egyre furcsábban viselkedett, hárított...és pasizott Ő pedig nem értette, hogy miért, hiszen ennyire őszinte életében még nem volt és magát nőnek előtte sosem...szóval. ingovány kedzett lenni, Natasa titkai lassan körvonalazódtak előttünk..és jelentették, hogy ez részéről csak próbálkozás volt... mégiscsak inkább nimfomániákus babérokra tör
majdnem olyan érzés lehetett Neki, mint "az összes orgazmust csak színleltem".
sajnáltam amiért nem tudott olyan Nőt találni aki akarja ...Őt, ezt ...
aztán rájöttem, hogy nem Ő találta..és hogy a jelzések amiket értelmeztem nekem is szóltak...
(a helyzet persze kicsit szürreális, vígasztalni a Nőt aki egy másik nő miatt sír és közben lelkismeretfurdalkozni... fasseértemmagam)
haggyuk is
...épp egy helyen kerestük az élet értelmét egyre vidámabban mikor bebámult az ablakon a galambon...otthonról a kádból. nevettem egy jót..és kértem még grappát..kicsit feljebb szállt, egy párkányra..de onnatól végig figyelt órákig
féltem, hogy vizió lesz másnapra, és elővettem a gépet ingatag kézzel és elsütöttem, akkor persze szégyenlősen elfordult...
reggel még...megvolt a kép
(ide feltöltöm ha letöltöm..)
tanulság?
az sosincs
vagy mégis
ha egy jó társaságban nem kerül szóba hamar a szex, ott kém van:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr52327054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása