HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.20. 22:43 Dram

selyemfiú

..szeretem az illatokat
nem ez nem jó kifejezés!
illatok eldöntenek dolgokat az életemben. nők akiket sosem csókoltam (vagy többet nem) pasik akinek nem dolgoztam tovább..
ezenkívül sokmindent elviselek, és ez a munkámból fakad mert lényegében egy luxusprosti vagyok
sok pénzért hagyom, hogy használják az agyam és olyat mutatok nekik amitől a szexuális életük is fellendül..
mert a legbizarabb szerepjátékot kínálom
azt érezhetik, hogy nekik jó az ízlésük, hogy nekik van múltjuk, hogy nekik vannak érzelmeik és nekik van ennyi energiájuk...
pedig nekem


mint ma, egy népszerű pasival, egy nyilvános helyen
15 nő biztosan odajött hozzá köszönni  (illatfelhő kavalkáddal), akiknek bemutatott engem is..mint a csodafegyvert..mosolyogtak és komolyan mintha konkurencia lennék..végigmértek:)
ok. lehet hogy én lőttem túl ma a célon a hullámos csíkos ingemmel, szűk fekete farmeral szegecses bőrövel..

na! hess..

nem érzem többnek odaadni a testet pénzért..ez gáz?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr82349188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása