HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.23. 00:10 Dram

az ördög lakkozik

 

 

a részletekben..

találtam megoldást egy nemlétező problémára
ez persze abszurd lenne ha nem rólam lenne szó
elutazom kicsit..csak úgy...fák és lovak és egy lélekse (idegen)
ez a terv

ma megint tanultam egy csomó dolgot ám
bár nemhiszek az eleve elrendelésben, de ritkán okoznak nagy meglepetést emberek, mert tudom mi tellik tőlük és mi nem. ez annál inkább igaz minél inkább ismerem...
vagyis, meglepetést könnyeben okoz ismeretlen...ezért mégiscsak érdemes ismerkedni (jó tudom, ezzel a logikával nem jutok messzire mert ha megismeri az ember ő sem tud meglepetést okozni...de nem és igen és mindegy)
nem kell mindenre választ keresni..ha még el sem hangzott a kérdés pláne

mivel a nagy egészet úgysem láthatom, elmerülök a részletekben
hm?:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr79350415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása