HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.02. 23:47 Dram

superman

örs...
ezt a nevet találtam ki tanév elején mikor már biztos volt, hogy én leszek az örs vezetője
a lányok kicsit húzták a szájukat, és felmerült az is ,hogy kilépnek de meggondolták magukat mert a népszerű BZ (a legjobb futó az ikolában) és MA (a leggyorsabban kötélremászó) is ebben az örsben voltak..
bimbódzó személyi kultuszom első jeleként nagyival varrattam egy supermanruhát
ami szinte tökéletes lett...

selyem köpeny, a kék kötött pulcsimra egy nagy S keretben,
kék kordgatya sárga övvel..
és a piros gumicsizmám...
(a piros kivülre vett alsógatyát nem értettem már akkor sem..így azt kihagytam, bevallom emiatt kicsit ma is gyanús nekem..:)

az első örsi gyülésen
úgy gondoltam, helyettes kell
de hogyan válasszam ki az alkamas szuperhős helyettest?
megvan
aki a legmagasabbra tud lábnyomot tenni a falra az lesz..!
sajnos a sok próbálkozás vége, mikor már szinte nem maradt tiszta falfelület, és a padokat középre kellett húzni...is csak egy döntetlen lett..
legyen az...aki a legpontosabban tud kés dobni egy emberalakra amit a szekrényre rajzoltam...!
ekkor lépett be M néni az osztályfőnök
gondolhatjátok a többit
rovó, teljes bizalommegvonás, ünnepélyes megfosztás a kisdobosok jelképeitől,
és majdnem ki is rugtak, és feloszlattak
hiába mondtam, hogy az örs első jótettje az osztályfestés lett volna...

nehezen tudom elfelejteni, főleg hogy utána az összes osztályfényképen én vagyok egyedül nyakkendő nélkül..
azóta sem hordok...
:)

így lett szuperhősből botrányhős

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr41408802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása