HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.08. 00:45 Dram

a szemtelenség

nem megy nekem.

emlékszem egyszer a barátommal ugynabba a lányba voltunk szerelmesek.
de nagyon különbözünk
míg én ajtótnyitottam  és előreengedtem a lányt, ő bejött mögötte és megfogta a fenekét...persze pofont kapott de azt mondta megérte:)
míg én élveztem a haja illatát, ő beleharapott a copfjába...
míg én a csillogó szemét dícsértem, ő a mellét
míg rám felnézett ő kezdte egyre jobban izgatni..
ez gimiben volt
a lány ... nem tudott választani
éreztük, hogy lassan veszélyezteti a barátságunkat, így megfogadtuk
hagyjuk inkább, keressünk mást vágyaink tárgyául
ezzel azt értük el, hogy innen titokban kellett találkoznunk vele
de egy szörnyű hétvégén ő lett a befutó..
emlékszem a tompahasbarúgásérzésre...ez volt az első igazi.
próbáltam keveset átadni ebből a barátomnak és elvertem a fiúvécében, de ez sem segített... utána 2 évig nem váltottunk egy szót sem.
külön baráti körünk lett, ahol többnyire árulásnak számított a másik táborából barátkozás
kibékülésünk csak a diákigazgató választás miatt történt
az íly modón kettészakított iskola azt követelte , hogy béküljünk ki
túl csökönyösek voltunk, és sértettpöcsöt játszottunk, de köz érdeke miatt megtettük.
ő egy idióta, én megy egy hülye...
mindennap látom a tévében  ahol az a dolga, hogy komoly legyen,
én akkor is röhögök rajta...
bocs
te pöcs

:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr73416206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása