HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.15. 22:03 Dram

lukak

ebbe a bejegyzésbe bele fogok izzadni...

szóval
olvasgattam a naplóm,  és azt hiszem annyira diszkrét és szimbolikus vagyok hogy csak én értem mit miért írtam
végülis...akkor eléri a célját nem?
emlékeztet engem olyan fontos dolgokra amik történtek épp aznap
vagy elmesélek egy történetet amiről eszembe jut egy másik..

ma mi volt?
őő...mivel efogadtam azt a munkát ami kitölti az összes visszhangzó űrt a fejemben péntekig, azt gondoltam ennyi. de nem...elkezdett hiányozni a kaland
és a vágy...
a kollégám jött egy papírral a kezében
ez hogy legyen?
mire én egy csomó lukat rajzoltam rá...így.
elkerekedett a szeme, és nem hitte el hogy komolyan gondolom, pedig a gondolat szabad.
felhívtam a barátom hogy az autóm beteg...ő persze mondta egy hónapja, hogy ha így folytatom átlukad a nemtudommi és ez lesz..

mikor délután beestem egy családi szülinapra már meg sem lepett hogy a kerekem kilukadt.
ez több mint gyanús
most jön az éjszaka és ennek szellemében mi jöhet még?

dolgozni fogok..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr95427360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása