HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.20. 07:37 Dram

azt hittem az egész pénteket átalszom majd

de nem...még így sem hogy az előtte levő három nap alatt max 4 órát aludtam összesen
miért lehet ez?

mert az örgöd nem alszik...
:)

nem hiszem hogy ehhez van köze, egyszerűen az agyam erősebben tud akarni mint bedőlni a belső kényszernek, ami legtöbbször nem is valós.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr64436125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása